Translate

субота, 30 серпня 2014 р.

Модуль 6

Робота над модулем 6 була для мене досить цікавою. Спочатку я розраховувала початкові витрати на бізнес, які вміщували в себе одноразові витрати та постійні (щомісячні). Потім я створювала презентацію своєї маркетингової стратегії, яка складалася з чотирьох компонентів: позиціювання, ціноутворення, місця, реклами, її бюджету та стратегії розвитку. Найскладніше було, як завжди, проявляти уважність. Я відповіла на всі питання Е-посібника, зібралася відправляти завдання тьюторам - і раптом бачу, що я, хоча і зберігала свої наробки, проте забула відкрити Е-посібник через свій ZIP-файл. Тепер ризикую не встигнути все перевиконати, оскільки зараз 22 год 25 хв. Нічого, я сподіваюся ще поборотися за час...
Я оцінила свої сукупні початкові витрати в 278 750 грн. Враховуючи дані витрати, я вважаю доцільною ціну за власні послуги у розмірі 300 грн./ год. Під час розрахунку ціни найбільш важливими я вважаю фактори: собівартість послуги чи продукції (скільки витрачено ресурсів на її створення) та фактор додаткового прибутку.
Мені найбільше сподобалося створювати презентацію: "Маркетингова стратегія": ніби звичайна презентація в PowerPoint, проте зі своєю родзинкою. Прийшлося вчитися по-новому працювати в сервісі ГуглДокс.
Перед виконанням аналогічних завдань в даних сервісах я могла б дати учням наступні поради: 1. Уважно читати інструкції щодо виконання завдань. 2.Планувати спочатку на аркуші паперу, потім переносити в таблицю чи презентацію. 3.Спочатку вивчення теорії, потім - практика. Я вважаю, що ці рекомендації краще роздрукувати та озвучити. Потім дати можливість учням спробувати пояснити чому так необхідно робити.

2 коментарі:

  1. Пані Вікторія, я з вами згодна, що створювати презентацію дуже цікаво. А що до питань по Е-посібника я вважаю ви встигнете. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити